Lucie Šumová: KURZ SURFOVÁNÍ V PORTUGALSKU

KURZ SURFOVÁNÍ V PORTUGALSKU

By | 14:59 21 comments
O tom, jak jsem vyhrála dovolenou, jsem Vám psala v minulém článku TADY. Ano, jedná se o kurz surfování v Portugalsku, který jsem si moc užila. Instastories jsem spamovala a přemýšlela nad každou fotkou, jestli není už blbý přidat zase další do svého feedu na mém Instagramu (@luciesumova), haha. Já bych s Vámi nejraději sdílela úplně všechny! Bylo to tam totiž tak krásný! Alespoň na blog můžu vložit fotek víc, tak se na ně pojďme podívat.

Ve středu 13. září jsem odlétala z Prahy do Lisabonu společně s Álou z My great style, LucyPug, Gogem a slovenskou výherkyní Símou. Přiletěli jsme do Lisabonu, odkud jsme jeli do Cascais, kde jsme byli ubytovaní. Dorazili jsme pozdě večer, jen se vybalili, najedli a šli spát.

Druhý den už byl zábavnější. Po snídani jsme se šli projít po městečku Cascais (čtěte kaškajš), které leží asi 28 km západně od Lisabonu, kam se dostanete jednoduše vlakem.
Toto nádherné malebné městečko jsme si hned zamilovali a bavilo nás dokonce víc než hlavní město Lisabon.
Cascais bych doporučila jako místo pro dovolenou, protože je tu spousta příležitostí na výlety. Vlakem můžete jet do Estorilu, Belému i Lisabonu nebo můžete jet do lesů Sintry, do Mafry nebo na Cabo da Roca, který je nejzápadnějším místem Evropy. Předem si to hezky naplánujte, ať vše stihnete, protože týden na to všechno bude málo, pokud se chcete ještě koupat. My na koupání bohužel počasí neměli. Sice jsme měli krásné modré nebíčko, ale foukalo. Chodila jsem v dlouhých kalhotech a tričku, občas i v mikině nebo dokonce i v bundě, protože večer byla opravdu zima. Surfování v neoprenu jsme zvládli, ale abych se šla na večer koupat v plavkách, to fakt ne. Nebudu Vám lhát, voda byla opravdu ledová! Škoda, že se výlet nenaplánoval o pár dní dřív. Samozřejmě jsme odjeli a už byly teploty zase vyšší.

To místo je opravdu pro Instagram fotky jako stvořené. :D Samé barevné baráčky, pomalované zdi, palmy a vlastně úplně všechno tam bylo tak krásné. To jsou hned fotky o něčem jiném! V těchto krásných uličkách najdete také plno obchodů, kaváren a restaurací, především s rybími specialitami. Mňam! Na konci článku jsou fotky i nějakého toho jídla, protože bez toho bych to nebyla já, žejo.

Posíláte pohledy? Zjistila jsem, že to moc lidí nedělá, přitom mi to připadalo skoro jako samozřejmost. Je to takové milé, když Vás ve schránce potěší pohled a úplně jiné než když Vám ho někdo doveze. Holky si pohledy koupily taky, ale jen já sháněla schránku na dopisy. Zrovna včera jsem si prohlížela naši lednici plnou pohledů, které jsme si domů se ségrou samy poslaly. :D Ale je to fakt pěkný, ještě si k tomu vždy přivezeme magnet! Ale posílám i ostatním, ne jenom domů. Máte něco, co si musíte vždy z dovolené přivézt?

A jaké bylo surfování?

Na tuhle otázku se mě ptalo nejvíce lidí, když jsem přijela. Zkoušela jsem si totiž poprvé surfovat! Docela jsem se toho bála, protože mi bylo jasný, že to nebude nic lehkého a že to bude dost náročné. Dlouho jsem necvičila a vůbec nesportuju a i když jsem si říkala, že před kurzem surfováním bych měla začít, tak jsem samozřejmě nezačala. Nevadí. :D I tak jsem to přežila, i když mě další den bolelo fakt úplně všechno! I když teda, když jsem byla poprvé v posilovně s trenérem, tak jsem sotva chodila, tak takhle hrozný to nebylo. :D:D:D

Jestli budete mít někdy příležitost si to vyzkoušet, jděte do toho a nebojte se! Já doufám, že někdy tu příležitost ještě mít budu a snad to bude brzo. Byla to fakt sranda. Kurz trval dvě hodiny a měli jsme ho mít třikrát. Bohužel jsme si to vyzkoušeli jen první den. Druhý byla zima, tak jsme místo toho jeli na výlet do Lisabonu a třetí den jsme došli na pláž a byli takové vlny, že jsme nebyli schopný si na ten surf ani lehnout, nekecám!! Jedna vlna za druhou a my byli pořád akorát potopený pod vodou.  Snažili jsme se o to dlouho, dokud jsme to nevzdali. Škoda!

Krom samotného surfování byla skvělým zážitkem i rozcvička, protože to jsem ještě nezažila. V TOMHLE videu můžete kousek z rozcvičky i vidět, jak se nosíme v náruči a jeden druhého na zádech a běžíme na druhou stranu, fakt sranda. :D:D Krom toho můžete vidět ve videu, jak vtipně neseme surfy z parkoviště na pláž a vlastně náš celý první den. Hezký sestřih z Portugalska najdete ještě u Ály TADY.

První den jsme byli na Carcavelos Beach a na druhé lekci surfování jsme byli na jedné z nejslavnějších portugalských pláží Guincho, která leží přibližně tři kilometry od Cascais a je oblíbeným místem surfařů a windsurfařů, každý rok se tu konají surfařské závody. Opravdu nádherná pláž!!

Jinak jsme měli volný program a mohli jsme si dělat co chceme. Každý den utekl strašně rychle. Vstávali jsme na snídani mezi posledními, procházeli městečko, byli jsme na výletě v Lisabonu, po večerech jsme se bavili, projeli se na kolotoči, užívali si restaurace a najednou byla neděle, poslední den. Poslední procházení se tímto krásným pestrobarevným městečkem. Ve tři hodiny jsme jeli na letiště a letěli zpátky do Prahy. Krásných pět dní, i když pro nás spíše tři, když nepočítám cestu.  Nojo, bylo to krátké, ale i tak to stálo za to. Děkuji Fa za tuhle výhru a úžasné zážitky! Hned bych letěla znovu a zopakovala si to.

A v příštím článku Vás vezmu do Lisabonu!
INSTAGRAM   /   FACEBOOK   /   YOUTUBE   /   BLOGLOVIN
Novější příspěvek Starší příspěvek Domovská stránka

21 komentářů:

1. Wow, tak toto ti upřímně závidím! :) Muselo to byt opravdu fantastické. Vše vypadá jak z pohádky :) Z fotek opravdu vyzařuje ta radost :)

LITTLETHINGSFOREM

OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky a ještě hezčí zážitek :) je fajn, že jsi se viděla s Gogem a Lucy, vyzkoušet si surfování muselo být super. Já bych se toho asi trochu bála, připadá mi to docela adrenalinové :) :D

LADY LENNA

3. Wow podle fotek to vypadá, že sis to skvěle užila :)

OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky! Muselo to být opravdu úžasné... :)
    Mr. Kev

5. Jak koukám na ty fotky, tak bych sito všechno dala zase.!!

OdpovědětVymazat
  6. Skvělé zážitky! Já pojedu do Porta v půlce listopadu, přítel je tam na Erasmu, tak už se moc těším, i když surf už si asi jen tak nezkusím!

7. moc pěkné fotky, muselo to být super!! :) Do Portugalska bych se někdy chtěla podívat! :)

8. Tak já mám takovou tradici, že z dovolené přivezu úplně všechno, co můžu - účtenky, vstupenky, lístečky apod., a pak si je dávám do takového deníku (z mých mladých let tam mám i sáčky od čajů nebo třeba Ramu). :) Pohledy mám strašně ráda! :3 Jinak všechno vypadá fakt krásně! Škoda toho počasí.

OdpovědětVymazat
  9. Báječný článok, ktorý ste tu zdieľali o Portugalsku. Váš článok je veľmi zaujímavý a vaše fotografie sú tiež úžasné. Som vám vďačný za zdieľanie tohto článku. Najzaujimavejsie Miesta Na Slovensku

10. Ahoj, tvůj článek mě velmi zaujal a také byl nám inspirací . Z přítelem si objednali letecky zájezd do Portugalska. Chtěli bychom letět z Prahy. Řešili jsme problém z parkováním auta. Vhodné parkoviště jsme našli zde , vše máme vyřešeno a můžeme v klidu odletět na dovolenou. Přeji pěkný den.

11. Plážová kolekce, tj. nejmódnější jednodílné a dvoudílné plavky. Krásné plážové tašky, parea, sluneční brýle. Vyberte si ty nejlepší doplňky na pláž u MOHITO!