Lucie Šumová: PARIS- 1. DAY

PARIS- 1. DAY

By | 17:54 7 comments

Dnes Vám povím o mém nejkrásnějším dárku k narozeninám, který jsem dostala od mé sestry. Ano, konečně je tu článek z Paříže! Že jsem tam byla jste si mohli všimnout hlavně na mém Instagramu, kde jsem měla plnou instastories úplně všeho a přidala i spoustu dalších fotek. Letenku jsem teda dostala, což pro mě bylo obrovské překvapení. Čtyři dny v Paříži! Děkuju moc!

Vždycky jsem chtěla do Paříže. Jen teda škoda, že mám ty narozeniny zrovna na podzim, když už je skoro zima. Třeba v květnu to tam musí být naprosto kouzelné! To zase příště a dáme to i s Disneylandem! Nojo, každé období má něco do sebe. Teď byly všude samé krásné vánoční výzdoby a trhy, které jsme pokaždé obcházely a sháněly dobroty. :) Dnes Vám povím o našem prvním dnu, který byl snad tím nejlepším. Byli jste někdy v Paříži?

Letěli jsme ve čtvrtek 1. prosince v 7 ráno z Prahy, takže v 9 jsme byli na letišti Charlese de Gaulla v Paříži, které je druhým největším v Evropě. Naposledy jsem letěla v letadle tak v 5. třídě na základní škole, takže i na samotný let jsem se moc těšila. Měla jsem ze všeho takovou radost!

Za fotky poděkujte mému tátovi, protože jsem tak šikovná, že jsem nechala foťák v autě v kufru, když nás vezl na letiště. Překvapivě mi to nedošlo až když jsem chtěla vyfotit Eiffelovku, ale tak po hodině na letišti. To už byl táta skoro v Liberci, takže jsem mu cestu tak 3x prodloužila než se dostal na správný směr zpátky a dovezl mi foťák. Děkuju! Už jsem z toho byla fakt smutná, naštěstí se to stihlo a snad to stálo za to! Je na tom někdo z Vás podobně, že děláte strašné blbosti a moc nad ničím nepřemýšlíte? :D Achjoo.

Z letiště jsme vlakem jely do Forum des Halles, blízko kterého jsme měly ubytování, které sestra vybrala přes airbnb. Měly jsme ještě čas a bylo docela brzo na oběd, tak jsme prošly pár obchodů a pak jsem konečně ochutnala Pizzu Hut! Já vím, strašně francouzské jídlo, ale já jsem se na ní strašně těšila, když jsem se dozvěděla, že tam je. Vždycky jsem ji obdivovala jen na Instagramu, ale byla vážně dobrá. Dozvěděly jsme se tam, že mají dokonce sněz co můžeš, který jsme si naplánovaly na poslední den, ale bohužel o víkendech to neplatí. Vypadalo to skvěle! Mňam a tohle je naše super mastná salámová pizza.

Po obědě jsme měly přichystaný byt, který jsme našly přes již zmíněné airbnb. Hledáte takhle také ubytování? My jsme přes tuto stránku měly už jedno i v Praze a byly jsme spokojené. Ubytované jsme byly v takové roztomilé garsonce, kde jsme si na chvíli odpočinuly a pokračovaly dál. Šly jsme se podívat k Louvru, kde jsme udělaly několik fotek.

Potom jsme to vzaly cestou ke galerii Lafayette, což je noblesní obchodní dům, který se nachází v centru města hned vedle největšího divadla na světě- Opery Garnier. V každém patře je jiná zóna, někde máte kabelky, na dalším boty, v dalším spodní prádlo a tak dále. To vše v dámském, pánském i dětském provedení. Díky tomu můžete najít přesně to, co chcete. A dech Vám vyrazí secesní výzdoba ve stylu Belle époque!

Ani tady nechyběla nádherná vánoční výzdoba, kterou jsme tu se sestrou obdivovaly, i když nemáme ani pomyšlení, že se Vánoce už blíží.

Nakupovat můžete v 63 obchodech, a to v 6 patrech. Konečné je 7. patro, které určitě nevynechejte, protože na střeše máte krásný výhled na celou Paříž! Nemusíte jít nakupovat, ale určitě se sem pojďte podívat, odpočinout si a kochat se nádherným výhledem na snové město. Nám to vyšlo hezky na západ slunce.

Pak jsme dostaly hlad, najedly se v nějaké číně. To jsme zase dopadly, protože vybírat, kam půjdeme na jídlo nám moc nešlo. Pokud jsme si dopředu něco našly, tak bylo zavřeno a nakonec jsme skončily tam, kde jsme prostě dostaly hlad a bylo to nejblíž. Kde budeme jíst musíme příště naplánovat trochu líp. Takže pro Vás moc tipů na restaurace v Paříži nemáme.

Oblíbily jsme si tu snad všechny sladké dobrůtky a po každém jídlu jsme chtěly dát ještě sladkou tečku. Dokonce jsme si zamilovaly makronky, které jsme dřív nejedly a nechutnaly nám. Nakonec jsme si dokonce odvezly jednu krabičku makronek domů! Mňam! Nejhorší bylo, že všechny tyhle dobroty byly na každém rohu, proto budou asi v každém článku z Paříže. A nebo to bylo právě nejlepší? :D

Dále jsme měly na programu obchodní dům Printemps, kde jsme se také těšily na střední terasu s výhledem na celé město, ale vůbec jsme ji nenašly. Těchto obchodním domů je v Paříži pět, tak asi terasa není u každé. Nevím, ale vypadalo to tam také moc hezky! Tak pokud si chcete pořídit něco značkového nebo se jen podívat, tak sem můžete zajít. :)

Den byl dlouhý. Za tmy jsme došly na vánoční trhy Champs Elysées, kde to opravdu žilo. Můžete si tu koupit různé malé dárky nebo občerstvení. Je tu postaveno 180 dřevěných stánků, ale i různé atrakce pro děti i dospělé jako kolotoče, tobogány či různá kluziště.

Chtěla jsem vidět Eiffelovku, i když jsme ji měly naplánovanou až na jiný den. Poprvé jsem ji vlastně viděla díky výhledu na galerii Lafayette a podruhé večer tady, kdy jsme šly dál a dál dokud jsme ji hezky neviděly. Udělaly jsme pár fotek a celé unavené a promrzlé jsme se vydaly zase zpátky do bytu a těšily se na další den, o kterém Vám povím zase příště.

Pokračování o druhém dni v Paříži - TADY.
INSTAGRAM   /   FACEBOOK   /   YOUTUBE   /   BLOGLOVIN
Novější příspěvek Starší příspěvek Domovská stránka

7 komentářů:

1. Moc krásné fotky. Ještě jsem v Parizi nebyla.

OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky! V Paríži som bola raz v lete a dvakrát takto pred Vianocami, tiež ako darček k narodeninám a hneď by som sa tam znova pozrela. Vianočný Paríž je neskutočne nádherný! :) a Disneyland stojí takisto za to!

3. Jeee, krasny fotky a super clanek! V Parizi jsem jednou byla a je skoda, ze jsem jeste nedelala blog a fotky, protoze se tam daji poridit tak nadherny fotky! Jinak o Pizza Hut jsem uprimne receno jen slysela, ale nevidela na Instagramu nebo tak, ale diky za tip, ale to testo vypada fakt hodne tlusty!!! Jinak makronky jsou nejlepsi... ;)) Jo a diky za tip s Galeries Lafayette, byla jsem tam v Nice, ale v Parizi je pochopitelne vetsi, tak az se tam zase dostaneme, tak urcite nevynecham, ten vyhled je bozi!!! ;)
    Sandra / http://shineoffashion.com

OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou úžasné! :) Do Paříže bych se taky jednou chtěla konečně podívat :)
    Miska blog

5. Super fotky! :) ségra měla perfektní nápad na dárek.
    Já jsem si Paříž moc neoblíbila, hlavně kvůli lidem.. haha :D

OdpovědětVymazat
  6. Fotky ze západem slunce ze střechy jsou přímo dokonalé ♥ to jsem se na ně teda vynadívala. Dostala jsi od ségry úplně skvělej dárek

7. Překrásné fotky, miluju Paříž <3 A shodou okolností se mi stalo úplně to samé, když jsem tam byla, ale nedopadlo to šťastně jako u tebe, takže jsem se musela spokojit s fotkami z iPhonu hehe.. Ale snad se tam podívám znovu a příště už i s foťákem :)