Lucie Šumová: H&M E-SHOP

H&M E-SHOP

By | 13:33 11 comments
Asi vám nemusím říkat, že už i v Česku můžeme konečně nakupovat na stránkách H&M online, že? Já mám H&M vážně ráda a vždycky se tam dá sehnat něco hezkého. Stačí se podívat na mé outfity, v každém z nich můžete nalézt něco z H&M. Konečně jsem si u nich taky něco objednala, tak vám to rovnou ukážu. :)
Začnu tím, že jsem balíček objednala v sobotu 4.července a přišel v 17.července. Poštovné stojí 129Kč a je jedno, jestli zaplatíte platbou předem nebo na dobírku. Slibují, že balík dorazí za 2-4 dny a pošlou mail, že zásilku poslali. Hned v pondělí 6.7. mi přišel mail. S tím jsem nepočítala, protože byl svátek. Tak super, těšila jsem se na balík! Bohužel byl problém s adresou, ale že by se mi někdo třeba ozval? 15.července odpoledne jsem jim napsala mail a večer jsem už měla odpověď. Na balíku nebylo napsané číslo domu, tak ať zavolám přepravní společnosti DPD a domluvím se na převzetí balíčku, který tam měli už od 9.července. Hurá, konečně jsem se dočkala, ale byla to pěkná doba! Už jsem myslela, že bude po létě. Co mě naštvalo dál bylo, když mi další den od objednání přišel mail se slevou. Achjo, to dělaj vždycky? :D Nebo kamarádka si něco vybírala a najednou věci za 6Kč, 11Kč, házíme do košíku a pak najednou normální cena. Ale měly jsme z toho chvíli fakt radost, haha.:D Zkoušeli jste už něco objednat? Bylo vše v pořádku? Myslím, že mají ještě co vylepšovat.
To že jsem sháněla wrap skirt, jsem vám už psala. Děkuji všem za tipy, kde ji sehnat, ale bohužel se přede mnou asi v obchodech hodně dobře schovává. Na stránkách H&M jsem ji jednou dokonce našla, ale byla vyprodaná, jak jinak. Od té doby jsem to tam často kontrolovala a tadá! Teď už ji mám doma. Takže škrtám z wishlistu!
Dále co jsem si chtěla na léto pořídit byly nějaké šaty. Představovala jsem si bílé nebo béžové (i přesto, že jsem tak bílá jsem se konečně rozhodla i pro tyhle barvy) a hlavně pohodlné třeba s kraječkou. :) Jak už to tak bývá, tak když přesně něco sháním, tak na to prostě nikde nenarazím. Tentokrát jsem narazila, ale vždycky ve špatné velikosti a nebo to prostě nebylo ono. Už jsem si je vybrala, dorazily a brzy mě v nich určitě uvidíte.:)
Když už platím to poštovné, tak to chce ještě něco vybrat ne? Tak jsem si našla tílko, které bylo dokonce ve slevě z 599Kč na 239Kč. To jsem tam nemohla nechat. Taky se tam prohrabte ve slevách, určitě na něco narazíte. :)
INSTAGRAM   /   FACEBOOK   /   YOUTUBE   /   BLOGLOVIN
Novější příspěvek Starší příspěvek Domovská stránka

11 komentářů:

  1. Tyjo já jsem z h&m objednávala plesové šaty a na dopravu si nemůžu stěžovat! Objednávala jsem v neděli ráno, v pondělí ráno mi volali z dpd, že jsem zapomněla napsat číslo popisné a v pondělí odpoledne jsem balík měla doma! :)
    Jinak ty bílý šatičky jsem si zkoušela přímo v prodejně a vůbec mi Střížově neseděly, ale jsou krásný! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň někomu se ozvali, to já bych se asi nedočkala.:D Snad příště už to bude v pořádku.:) Určitě na mě šaty brzy uvidíte, do toho počasí jsou super!

      Vymazat
  2. Objednávala som už asi piaty krát a ešte ani raz som s nimi nemala problém :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, tak to jsi s tou dopravou měla smůlu, ale hlavně, že balíček nakonec dorazil, protože ty kousk jsou vážně nádherné! ♥

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Objednávala jsem celkem 3x, 2x z toho mi volali že chybí číslo domu (pak jsem zjistila, že ačkoli ho zadám, tak se v checkout nezobrazí). Po třetí mi nikdo nevolal, tak jsem psala H&M email (zkoušela jsem se jim i dovolat, 16 minut čekání až dojdu na řadu a nedostala), odepsali mi, že se mám obrátit na dopravní společnost. Dopravní společnost mi po sakra dlouhém telefonátu oznámila, že balíček už někdo převzal! No naštěstí to byla dobírka, takže jsem o nic nepřišla. Ale tři hrozný zkušenosti mi stačili k tomu, abych si odtud už nikdy nic neobjednala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, tak to by mě zajímalo, kdo za to zaplatil a jak na balíček pak doma koukal.:D:D Strašný no, zrovna u H&M. Hlavně, že reklamu na to mají obrovskou.

      Vymazat
  5. Taky mám dost špatný zkušenosti, objednával jsem 3x, z toho 2x chybělo číslo popisné, ale naštěstí mi volali sami z DPD a ptali se na něj, dokonce jsme si chvilku s paní po telefonu povídali a říkala mi, že by nejradši služby pro H&M ukončili, protože jsou s tím jen samý problémy ze strany H&M. A jak vidím, říkala pravdu, je nás víc no. Nehledě na to, že píšou 2-4 dny dodání a já čekal snad 9 dní. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mi tam při první objednávce chybělo číslo popisné, tak jsem psala H&M a slečna z H&M mi ho tam nějak doplnila do systému a s tím už problém není. Ale DPD se mi moc nezamlouvá.. přes dva týdny mi "doručovali" zásilku, když jsem psala x mailů. tak mi nikdo nedokázal odpovědět co s ní teda je, jenom "jak je to každému nesmírně líto, jak se velice omlouvají a co nejdřív se snaží situaci vyřešit".. ale pořád se nic nedělo, tak jsem si postěžovala na jejich FB a pak teda přišli na to, že skladník v Ostravě poslal zásilku na Slovensko a tam už balíček nemůžou dohledat, no ještě že jsem to měla na dobírku, mít to zaplacené dopředu tak jsem šíleně naštvaná :D Škoda, že nemají na výběr z dopravy.. Ale teda nevím, proč s tím chybějícím číslem domu něco neudělají, je to u každé objednávky a trvá to už od začátku..

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se stalo uplně to samý! Jednak, že chybělo číslo domu, tak se mi přes 14 dní nikdo neozval, až mi najednou přišel mail od dopravní společnosti, že chybí číslo domu. Bylo to ve čtvrtek a napsali, že mi balík dorazí v pondělí. Přišel ve středu...

    OdpovědětVymazat